Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСЗДДФЛЗКПООтраслово счетоводствоРегистриране на фирмиСчетоводство

ново счетоводство

Здравейте,
искам да сменя счетоводната къща, с която работи фирмата какви документи да им изискам тъй като в началото съм дала документите без да има опис, и как да ги предам на новия счетоводител, в смисъл просто така без документ да ги дам? Ако ги дам после как да докажа че съм представила начални салда, обороти,фактури и т.н.
Благодаря предварително за отговора!
Добавена в   Счетоводство

1 отговор


на 01 Авг. 2012
Здравейте,движението на счетоводните документи от момента на тяхното създаване или получаване в предприятието до момента на унищожаването или предаването им съгласно нормативен акт се осъществява по ред,
определен от органа на управление на предприятието - чл.44 от Закона за счетоводството(ЗСч).т.е. трябвало е предварително да съставите правилник за документооборота, в който да са посочени всички изисквания по отношение на
съставянето, формата, движението и съхранението на счетоводната документация.

Приемам, че така наречената от вас "счетоводна къща" е съставителят на финансовите отчети на представляваното от вас предприятие.
В този случай приемането и предаването счетоводната документация към приемника(новия счетоводител) се извършва в присъствието на комисия по ред и начин, определени от вас - чл.45, ал.1 и ал.2 от ЗСч. Описът на документите може да се представи като приемо-предавателен протокол, съставен минимум в два екземпляра, по един за всяка страна.

Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679