Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСЗДДФЛЗКПООтраслово счетоводствоРегистриране на фирмиСчетоводство

Работа по два трудови договора

Възможен ли е вариант за работа на 2 трудови договора на длъжност продавач консултант в две фирми които стопанисват един обект. Как документално може да се оформят нещата, тъй като работника едновременно трябва да работи и с двата касови апарата?

2 отговори


на 22 Ноем. 2012
Възможен е, като в длъжностната характеристика са посочени всички по-съществени изисквания за работотата на съотв.работно място.
Нужно е да се съобразите и с времетраенето на тр.договори за да не превишавате междудневната, респ. междуседмичната почивка по КТ.

clubtrznormativi.bg е специализиран сайт за такива въпроси
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
на 22 Ноем. 2012
Какво ще е работното време по двата договора.
Много трудно можете да намерите практическо решение на въпроса, което да Ви гарантира, че няма да имате проблеми с ИТ.

Можете да въведете и за двете предприятия плаващо работно време с променливи граници.
Важно е да разпределите фиксираното работно време така, че да няма дублиране по двата договора.
Останалото работно време се отработва по преценка на работника. Работодателят е този, който му е дал тази свобода.
Все пак трябва стриктно да се отчете работното време, което ще е доста трудно, при схемата, която искате да приложите, но няма друг начин.
Може би трябва да имате предвид лентите от касовите апарати, от които се вижда продавачката в кой момент за кой работодател е работила.

Много добре опишете разпределението на работното време- фиксираното и , че останалото ще се отработва по преценка на работника, в Правилника за вътрешния трудов ред . Опишете си и реда на отчитане на работното време.
Бъдете много внимателни с междудневните и междуседмични почивки- да няма нарушение.

Ако желаете можете предварително, преди въвеждането да се консултирате с ИТ, относно тяхното виждане за така уговореното РВ между страните по трудовия договор.
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679