Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСЗДДФЛЗКПООтраслово счетоводствоРегистриране на фирмиСчетоводство

Заявление за ползване на електронни усулги

При подаване на заявление за ползване на електронни услуги чрез упълномощено лице когато е чекнато искане за документи трябва ли де се представя генерално пълномощно и къйде е рекламентирано това.
Добавена в   Счетоводство

1 отговор


на 10 Ноем. 2013
При подаване на заявление за ползване на електронни услуги с КЕП на упълномощено лице, за да бъде активиран достъпът се представят в НАП на хартия уведомление за упълномощаване, подписано от представляващия задълженото лице, и обикновено пълномощно, което дава на упълномощеното лице право на достъп до избраните услуги. Ако в заявлението са избрани услугите „Достъп до данъчна и осигурителна информация” и „Регистрация по ЗДДС” пълномощното трябва да бъде нотариално заверено.

Съгласно чл. 89 от ДОПК искане за издаване на документи от значение за признаване, упражняване или погасяване на права или задължения може да се подаде до компетентната дирекция по електронен път или да се изпрати чрез лицензиран или регистриран пощенски оператор. Документът се получава в териториалната дирекция, където е подадено искането. Заинтересованото лице може да определи и друг начин за получаване на документа, като посочи точен адрес в случаите на получаване по пощата или по електронен път (чл. 90 ал. 3 ДОПК).
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679