Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСЗДДФЛЗКПООтраслово счетоводствоРегистриране на фирмиСчетоводство

Анулиране на ф-ра за ВОД

Здравейте!
Включена в ДДС и ВИЕС ф-ра за ВОД в м.03,2016 за Гърция, с всички д-ти от митницата и т.н., сега се оказа, че контрагента е фирма Х, а пеъата е на фирма Y. Не мога да отговоря как е станало това. Фирма Х не е вкл. ф-рата в Гърция и не я искат, а фирма Y иска нова ф-ра с дата 01,04,2016
Какво да направя? Мога ли да анулирам ф-рата на фирма Х от м.03,2016 и да издам нова на фирма Y с дата 01,04,2016, за която обаче нчяма да имам ЧМР и пътен лист и т.н., а ще са с дата 03,2016?

1 отговор


на 14 Май. 2016
Здравейте, във Вашия случай следва да приемем, че имаме погрешно изаден документ, който вече е включен в отчетните регистри на доставчика или получателя. Следователно трябва да приложим чл. 116 и по конкретно неговата ал. 4, която гласи, че ) Когато погрешно съставени документи или поправени документи са отразени в отчетните регистри на доставчика или получателя, за анулирането се съставя и протокол - за всяка от страните, който съдържа:
1. основанието за анулирането;
2. номера и датата на документа, който се анулира;
3. номера и датата на издадения нов документ;
4. подпис на лицата, съставили протокола за всяка от страните.
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679