Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСЗДДФЛЗКПООтраслово счетоводствоРегистриране на фирмиСчетоводство

Протокол по чл.117 от ЗДДС

Имаме продажба на самолетни билети от фирма.
Билетите са придружени с протокол 117 от ЗДДС.
Не ми е ясно защо се издава протокол в този случай?
Добавена в   ДДС Протокол чл.117

4 отговори


на 01 Окт. 2012
От въпроса не е ясно каква фирма /българска или чужда/ продава самолетните билети и кой е издал протокола по чл.117 от ЗДДС
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
на 01 Окт. 2012
Фирмата е българска ,продава самолетни билети за чужбина на друга българска фирма
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
на 01 Окт. 2012
Протокола по чл.117 е издаден от доставчика на билети.





Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
на 01 Окт. 2012
Предполагам, че този протокол не е протокол по чл.117 от ЗДДС, а съгласно чл. 7 от ЗСч. Фирмата, която продава самолетни билети съгласно чл. 113 ал.3 т.4 може да не издава фактура. За да има фирмата получател документ за разхода, му се издава такъв съгласно Закона за счетоводство.
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679