Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСЗДДФЛЗКПООтраслово счетоводствоРегистриране на фирмиСчетоводство

Данъчна декларация

ЕООД е регистрирано в края на септември 2012г., до момента не е осъществявало дейност, даже набирателната сметка в банката все още стои като такава - ЕООД няма разплащателна сметка. Фирмата няма движение на документи. Разходните документи на фирмата са свързани с регистрацията и както и с изработването на печат, до момента не са осчетоводени. Освен подаване на данъчна декларация с нулеви стойности друго нещо необходимо ли е да се направи. И собственика на фирмата дължи ли някакви осигуровки за периода след регистрацията? Благодаря Ви за отговора предварително!
Добавена в   Счетоводство

2 отговори


на 13 Ян. 2013
Освен Годишна данъчна декларация по чл. 92 (обр. 1010а -за лицата, НЕизвършвали дейност през 2012 г.) от ЗКПО трябва :

- да подадете Декларация за неактивнот в НСИ (Приложение 12)
http://www.nsi.bg/pagebg.php?P=68&SP=714&SSPP=725

- да обявите ГФО в ТР


Осигуровките на собственика се дължат при извършване на дейност на фирмата и съответно полагане на труд от собственика. Ако нямате деклариране на започване на самоосигуряване или договор за управление, не се дължат осигуровки.
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
на 13 Ян. 2013
Благодаря Ви за съдействието. Успех Ви желая и през новата година!
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679