Здравейте! Фирмата ни е наемодател и след 3 години прекратихме договор за наем със срок 5 год. с наемател - също фирма. Наемателят е извършил ремонт, който според него е подобрение (смяна на дограма и плочки, гипсокартони, шпакловки, бои) и след напускане на обекта иска да ни префактурира "подобрението".
1.Правилно ли е това и по себестойност ли трябва да бъде префактурирането?
2.Как трябва да отчете фирмата ни фактурата - като разход за ремонт или като увеличение стойността на актива и съответно-амортизации?
Благодаря!Весели празници!
1.Правилно ли е това и по себестойност ли трябва да бъде префактурирането?
2.Как трябва да отчете фирмата ни фактурата - като разход за ремонт или като увеличение стойността на актива и съответно-амортизации?
Благодаря!Весели празници!
Добавена в