Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСОтраслово счетоводствоСчетоводство

Разходи за наем преди учредяване на фирма

Здравейте. Моят въпрос е следният. Учредители на ООД-чужденци наемат офис, за който плащат наем преди учредяването на фирмата. Наемодателят издава фактура със задна дата за периода когато ООД не е все още регистрирано. Трябва ли да се осчетоводят тези фактури или само разходи на учредителите по договора за наем и какви са контировките? Плащането на наема преди учредяването на ООД е извършено от физическо лице, което няма нищо общо с фирмата. Да се счита ли, че плащането е извършено от учредителите и какви трябва да са контировките? Извинявам се за сложните въпроси.
Благодаря предварително.
Добавена в   Счетоводство

1 отговор


на 28 Февр. 2014
Дори и този т.н.разход да беше документиран по-късно, частта му преди учредяването на търговеца нямаше да се признае за данъчни цели, тъй като за новоучредените данъчно задължени лица данъчният период обхваща периода от датата на учредяването им до края на годината, освен когато в този закон е предвидено друго – чл.21, ал.2 от ЗКПО, като разходите за самото учредяване се признават за данъчни цели.

Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679