Над 90% от тях отчитат висок професионализъм и коректна комуникация от страна на екипите, а близо 97% заявяват, че са получили пълни разяснения относно необходимите документи и действия по време на проверките.
Най-честите препоръки, отправени от анкетираните, са свързани с намаляване на административната тежест и по-гъвкави контролни практики.
Проучването започна през юли и обхваща лица и дружества, при които контролни действия са приключили през първото тримесечие на годината. До края на септември ще бъдат изпратени въпросници и на тези, чиито проверки са финализирани през април–юни. Анкетата е анонимна, съдържа 14 въпроса и се попълва за около 10 минути.
Основната цел е да се събере обратна връзка за комуникацията и професионалните умения на служителите на НАП, като резултатите ще подпомогнат оптимизирането на процесите и улесняването на проверяваните лица.
„Благодарим на всички, които вече се включиха. Очакваме все по-активно участие и ясни препоръки, за да подобрим още повече работата си и да облекчим данъкоплатците“, коментира Пламен Димитров, директор на дирекция „Контрол“ в НАП.
Източник: Nra.bg
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари