През изминалото лято Националната агенция по приходите установи общо 1700 нарушения, от които 433 са неиздаване на фискален бон.
Как да предпазите дружеството си от глоби и санкции? >> Научете с книгата “Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци”. Вземете я тук >>
Търговците край морето и тази година трябва да бъдат подготвени за проверки на Агенцията.
Предстои лятната контролна кампания на НАП, в която един от акцентите ще бъдат проверките за спазване на изискванията за издаването на платежен документ.
След промяна в ЗДДС в сила от началото на тази година, клиентите имат право да задържат плащането към търговеца, докато не получат касова бележка.
С промяната в Закона за ДДС се дава възможност на гражданите да защитят потребителските си права, да противодействат на укриването на приходи от страна на некоректни търговци, както и да станат гарант за лоялна конкуренция. Ако въпреки задържане на плащането, търговецът не издаде фискален бон или издадената касова бележка се окаже фалшива, потребители могат да подадат сигнал в НАП на телефоните на Информационния център на приходната агенция: 0700 18 700 и 02 9859 6801 (на цени, съобразно тарифата на съответния оператор) или да изпратят имейл на: infocenter@nra.bginfocenter@nra.bg.
Източник: nra.bg
Търговците край морето и тази година трябва да бъдат подготвени за проверки на Агенцията.
Предстои лятната контролна кампания на НАП, в която един от акцентите ще бъдат проверките за спазване на изискванията за издаването на платежен документ.
След промяна в ЗДДС в сила от началото на тази година, клиентите имат право да задържат плащането към търговеца, докато не получат касова бележка.
С промяната в Закона за ДДС се дава възможност на гражданите да защитят потребителските си права, да противодействат на укриването на приходи от страна на некоректни търговци, както и да станат гарант за лоялна конкуренция. Ако въпреки задържане на плащането, търговецът не издаде фискален бон или издадената касова бележка се окаже фалшива, потребители могат да подадат сигнал в НАП на телефоните на Информационния център на приходната агенция: 0700 18 700 и 02 9859 6801 (на цени, съобразно тарифата на съответния оператор) или да изпратят имейл на: infocenter@nra.bginfocenter@nra.bg.
Източник: nra.bg
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари