Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСЗДДФЛЗКПООтраслово счетоводствоРегистриране на фирмиСчетоводство

Декларация 55 за невнесен данък от 2012 г.

Здравейте, следва ли да се подава декларация 55 от предприятие в срок до 31.07.2013 г. за начислен и удържан данък наеми за периода 01-11.2012 г ,но невнесен в бюджета, и какъв период трябва да се посочи в декларацията?


Добавена в   ЗДДФЛ

3 отговори


на 29 Юли. 2013
Удържаният и невнесен данък следва да декларирате по реда на §60 от ПЗР на ЗИДЗДДС (ДВ бр. 94/2012) в срок до 31.07.2013 г.

За всеки период, в който имате падеж на данък подавате отделна декларация. Съгласно редакцията на чл. 65 ал. 11 от ЗДДФЛ в сила до 31.12.2012 г. авансовият данък по чл. 44 се внасяше до 10-то число на месеца, следващ месеца през който данъкът е удържан. В декларацията посочвате като период месеца, в който данъкът е станал изискуем.
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
на 29 Юли. 2013
Благодаря за изчерпателния отговор! До колкото разбирам трябва да подадам за всеки месец отделна декларация. А не може с една обща декларация, да се посочи и единадесетте месеца едновременно.
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
на 29 Юли. 2013
В декларацията по принцип се посочва само един период за дължимост на данъка. Ако посочите повече от един период в една декларация няма как в част ІV да разпределите сумата на данъка за отделните периоди и мисля че такава декларация няма да бъде приета в НАП.

Ако подадете само една декларация за цялата сума и с един период, системата ще отчете дължимост на данъка 10-то число на месеца, който сте посочили като период в декларацията, а това няма да отговаря на истината щом плащанията са били няколко в различни месеци.
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679