Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСОтраслово счетоводствоСчетоводство

Годишно приключване в НАП от 31.12.2021 до 10.01.2022 година

От 31.12.2021 година до 10.01.2022 година в НАП ще ще се извършват дейности, свързани  с процесите по годишно приключване за 2021 г. и превключване работата на информационните системи за 2022 г.

Кампанията по приключването ще започне на 10.01.2022 година.

Физическите лица, които подават годишна декларация за облагане на доходите, могат да го направят електронно в сайта на агенцията или на хартиен носител в офисите на НАП.

Възможността за плащане през виртуален ПОС на НАП ще бъде прекратена на 31.12.2021 г. в 10 ч.

Плащания без такса чрез е-услугата виртуален ПОС на НАП  ще се приемат до 10,00 ч. на 31.12.2021 г. Плащания с дебитни и кредитни карти на ПОС терминали в офисите на НАП могат да се извършват до 12,00 ч. на 31.12.2021 г.

Плащането през Е-PAY е преустановено на 29.12.2021 г., съответно плащанията могат да бъдат направени с банков превод или пощенски запис.

Подаване на декларации за облагане с корпоративни данъци чрез електронната услуга ще започне на 01.03.2022 г.

Електронната услуга за подаване на уведомления за трудови договори ще бъде достъпна, но резултатите от обработката на подадените данни ще се изпращат от НАП след 10 януари 2022 г.

Справочната информация в този период ще е актуална към 02.01.2022 г.  За тези обстоятелства е уведомена Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“.

Справки-декларации и VIES- декларации по ЗДДС ще могат да бъдат подавани чрез е-услугата на НАП, като информацията ще се отрази в справката за задълженията и плащанията след 10.01.2022 г.

Плащанията на здравни вноски от граждани в периода 1-10 януари 2022 г. ще могат да се извършват само по банков път чрез търговските банки.
 
От 1 до 9-ти януари няма да има актуализация на здравноосигурителния статус. В случай че по време на този период се направи плащане през търговска банка, то възстановяването на здравни права става в офис на НАП. Следващата актуализация на здравния статус ще бъде на 10 януари и тя ще включва всички данни към тази дата.
 
Подаването на Декларация образец 7 в периода от 1 – 10 януари 2022 г.  ще може да става чрез електронната услуга с персонален идентификационен код или КЕП, както и на място в офисите на НАП, но подадените данни ще се отразят в системата след 10 януари 2022 г.
 
В периода от 1 до 10 януари 2022 г. физическите и юридическите лица ще имат достъп до всички електронни услуги, предоставяни от НАП, със следните изключения:
 
За посочения период няма да функционира електронната услуга за подаване за заявления за регистрация и дерегистрация по ЗДДС. Тези документи ще се подават на хартиен носител в офиса на НАП по регистрация.

От 9 ч. на 31.12.2021 г. до 10.01.2022 г. няма да може да се извършва промяна на имейл и телефон за контакт с НАП през новата електронна услуга „Управление на достъпи и на контактна информация“

От 1 до 10 януари 2022 г. вкл.  няма да функционира електронната услуга за подаване на искане за издаване на документ.
В периода от 1 до 10 януари 2022 г. няма да функционира електронната услуга за потвърждаване на издаден персонален идентификационен код (ПИК).

От 9 ч. на 31.12.2021 г. до 10 януари 2022 г. няма да има възможност за подаване на заявление за приоритетно плащане на осигурителни вноски, в това число и за допълнително задължително пенсионно осигуряване.
 
Източник: Nra.bg

Абонамент за newsletter

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Коментари

0 Коментари

Внимание: За да публикувате коментар, моля, отговорете правилно на въпроса!

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679