Вече всички заявления и уведомления за ползване на електронните услуги на НАП с квалифициран електронен подпис ще могат да се подават във всеки офис на НАП, без значение кой е компетентният на дружеството или физическото лице.
До сега тези документи се приемаха само в офиса по регистрация за юридическите лица или по постоянен адрес за ФЛ.
Това включва различните заявления, както и уведомленията за ползване, прекратяване, отказ от ползване на електронните услуги с квалифициран електронен подпис, като в това число влизат и актовете за упълномощаване.
Целта е да се улесни достъпа на гражданите и бизнеса до е-услугите, които предлага и ще намали административната тежест при обслужването на данъчните и осигурителни задължения.
източник: nap.bg
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари