Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСЗДДФЛЗКПООтраслово счетоводствоРегистриране на фирмиСчетоводство

Нова опция за задължително отчитане на получените държавни помощи в предприятията след 6-ти май

Предприятията, получили държавни помощи, вследствие на извънредното епидемиологично положение, ще отчитат помощите през модула „Комуникация с УО“ на ИСУН.

Как правилно да отчитате държавните помощи, получени в дружеството си? Вижте в специализираното електронно ръководство от проф. д-р Стоян Дурин – „Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19”. То ще Ви даде необходимата информация, отчетност и стъпки по изготвяне на отчетите за получените помощи във фирмата. Вижте го тук.


Подаването на отчети ще бъде еднократно. В случаите, когато дадено дружество е получило обезщетение по първа и втора фаза, декларирането на получените средства ще се осъществява чрез комуникация към подаденото и одобреното заявление в схема BG16RFOP002-2.095.

След 6-ти май 2021 г. работодателите ще имат нова опция за подаване на въпросната комуникация. Опцията ще се намира в модула „Комуникация с УО“ и ще бъде под името „Отчитане“.

Всяко дружество, получило финансова подкрепа, е длъжно да изпрати два документа:

- Отчет от крайния ползвател на помощта по схема за получаване на заявления за държавни помощи BG16RFOP002-2.095 „Подкрепа чрез оборотен капитал за МСП, засегнати от временните противоепидемични мерки“ по ОПИК

- Декларация за липса на друго публично финансиране.

Документите са задължителна стъпка за изпращане на комуникацията. Те трябва да бъдат попълнени и приложени правилно към определено описание в падащ списък от документи в комуникацията.

Цялата документация трябва да бъде подписана с КЕП от лицето, представляващо дружеството или в другия случай – да се подаде сканирано копие на документите, след предварително подписване на хартия.

Източник: nra.bg

Абонамент за newsletter

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

Коментари

0 Коментари

Внимание: За да публикувате коментар, моля, отговорете правилно на въпроса!

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679