Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСЗДДФЛЗКПООтраслово счетоводствоРегистриране на фирмиСчетоводство

НАП вече и във вайбър

НАП обяви, че стартира собствен официален канал в една от водещите платформи за комуникация у нас - Rakuten Viber. 
От 1 февруари т.г. всеки желаещ да получава актуална информация от приходната агенция, както и напомняне за предстоящи срокове за деклариране и плащане на данъци и осигурителни вноски, може да стане част от комуникационния канал. Достатъчно е да потърси в платформата Национална агенция за приходите и да се присъедини.
 
Чрез своя вайбър канал НАП ще държи последователите си осведомени за всички по-важни новини, събития и кампании, а също така ще ги прави съпричастни към свои обществени и социални каузи.
 
През устройствата си клиентите ще могат да следят за полезна информация относно: данъчно-осигурителния календар, онлайн услуги на  на НАП, данъчна кампания, данъчни облекчения и др. Вайбър ще препраща потребителите към официалната интернет страница на приходната агенция, където са достъпни още по-подробни указания и съвети на темите данъци, осигуряване и отговорен хазарт.  
 
Целта на новия комуникационен канал е приходната агенция да подпомага максимално гражданите и бизнеса при спазването на техните задължения, като ги известява за данъчни и осигурителни събития, достъпни услуги и друга, полезна за тях информация. 
 
източник: nra.bg

Абонамент за newsletter

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

Коментари

0 Коментари

Внимание: За да публикувате коментар, моля, отговорете правилно на въпроса!

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679