НАП стартира нова електронна услуга в помощ на потребителите.
Чрез персонален идентификационен код (ПИК) или квалифициран електронен подпис (КЕП) те могат да потърсят съдействие, ако срещнат трудности или имат нужда от технически насоки, при ползването на определена услуга в е-портала на приходната агенция.
„Подаване на запитване“ е поместено с иконка в горния десен ъгъл на сайта след идентифициране на потребителя с ПИК или КЕП.
При влизане в услугата, системата автоматично въвежда във формата за запитване електронен адрес от кода или от електронния подпис, с който се е идентифицирал клиента.
Необходимо е попълването на телефон за връзка и да бъде избран вида на запитването. Това може а бъде извършено от падащото меню.
За да е по-точно и ясно описанието, услугата дава възможност за прилагане на файлове, които трябва да са във формат „снимка“ (.jpg или .png).
След изпращане на заявката към НАП, системата автоматично изтегля информация за потребителя, начина на идентификация в е-портала, данни за използваните браузър и операционна система, които позволяват на служителите в приходната агенция да окажат бързо съдействие. На екрана на клиента ще се появи съобщение с потвърждение, а след това ще му бъде изпратен и имейл, че искането му за съдействие е прието, както и входящия му номер.
Служителите на НАП разглеждат запитването и изпращат отговор до потребителя в рамките на деня, в който е постъпило, или до края на следващия работен ден.
Източник: Nra.bg
„Подаване на запитване“ е поместено с иконка в горния десен ъгъл на сайта след идентифициране на потребителя с ПИК или КЕП.
При влизане в услугата, системата автоматично въвежда във формата за запитване електронен адрес от кода или от електронния подпис, с който се е идентифицирал клиента.
Необходимо е попълването на телефон за връзка и да бъде избран вида на запитването. Това може а бъде извършено от падащото меню.
За да е по-точно и ясно описанието, услугата дава възможност за прилагане на файлове, които трябва да са във формат „снимка“ (.jpg или .png).
След изпращане на заявката към НАП, системата автоматично изтегля информация за потребителя, начина на идентификация в е-портала, данни за използваните браузър и операционна система, които позволяват на служителите в приходната агенция да окажат бързо съдействие. На екрана на клиента ще се появи съобщение с потвърждение, а след това ще му бъде изпратен и имейл, че искането му за съдействие е прието, както и входящия му номер.
Служителите на НАП разглеждат запитването и изпращат отговор до потребителя в рамките на деня, в който е постъпило, или до края на следващия работен ден.
Източник: Nra.bg
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари