Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСОтраслово счетоводствоСчетоводство

Отваряне на фирма и разходи

Лице иска да отвори фирма ООД.
Колко ще струват на лицето таксите за откриването на фирмата всичко общо (средна цена, която взимат счетоводните фирми, да оправят всички документи)?
 
Фирмата ще е програмистка. Лицето смята да пише фирмата на домашния си адрес за начало, това ще бъде ли проблем и при евентуално затваряне на фирмата с домашния адрес?
 
Какви такси трябва да плаща лицето всеки месец за осигуровки и всичко, което е нужно да се плаща всеки месец, ако във фирмата се води, че работят 3-4-ма души: собственик и двама работници?
 
Колко ще са таксите всеки месец, като се цели най-ниското ниво, по което може да се води?
 
Като човек със ТЕЛК 80%, лицето има ли някои привилегии при отварянето на фирмата и съответно управлението й?
 
Експерт Елена Илиева посочва следното решение на казуса:
 
"Ще разгледаме въпросите, така както са зададени:
 
1. Средната цена за откриване на фирма, която включва всички разходи, а именно консултация със счетоводител, изготвяне на необходимите документи и попълване на съответните изискуеми заявления, заверяване на подписа на управителя и заплащане на съответните нотариални такси, откриване на набирателна сметка, държавни такси и комисионни на банката, входиране на комплекта документи в Агенцията за вписванията, удостоверение за актуално състояние е приблизително 500 лв. 
 
2. Няма законово ограничение относно адреса на фирмата, фирмата  може да бъде регистрирана и на домашен адрес..."
 
Пълното решение можете да прочете в Практически наръчник за всеки счетоводител.
 

Абонамент за newsletter

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Коментари

0 Коментари

Внимание: За да публикувате коментар, моля, отговорете правилно на въпроса!

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679