В тази връзка, приемът на уведомления за сключване, изменение или прекратяване на трудови договори през Портала за електронни услуги ще бъде временно преустановен. Това включва и уведомленията за промяна на работодател по чл. 123, ал. 1 от Кодекса на труда.
Науччете как да приложите правилно промяната с всички детайли и задължения на работодателя с експертния анализ на доц. д-р Андрей Александров - "Електронни документи в трудовото досие на работника или служителя, регистър на заетостта и (единен) електронен трудов запис" - ще го намерите в най-новия брой на списание "Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я" тук >>>
На следващия ден, 31 май, след 17:00 ч., ще бъде спряна и възможността за упълномощаване или преупълномощаване на лица за подаване на уведомления по Кодекса на труда през е-Портала на НАП.
Всички потребители, които към този момент имат достъп или са били упълномощени, автоматично ще получат достъп до новите услуги, свързани с Регистъра на заетостта, без необходимост от нови действия или заявки.
От 1 юни 2025 г. работодателите трябва да изпращат информация за трудовите правоотношения по новите технически изисквания. Същевременно ще има известно забавяне в отразяването на подадените данни – техният статус ще бъде отбелязан като „в процес на обработка“. Новата система ще позволи и достъп до справки за актуалното състояние на служителите, включително пълен преглед на подадените електронни записи.
Източник: Nra.bg
Свързани статии
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари