Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСЗДДФЛЗКПООтраслово счетоводствоРегистриране на фирмиСчетоводство

На 30 май НАП спира приема на уведомления по трудови договори

На 30 май 2025 г. след 17:30 ч. Националната агенция за приходите ще започне технически дейности, свързани с въвеждането на електронните трудови записи и прехвърлянето на съществуващите данни. 

В тази връзка, приемът на уведомления за сключване, изменение или прекратяване на трудови договори през Портала за електронни услуги ще бъде временно преустановен. Това включва и уведомленията за промяна на работодател по чл. 123, ал. 1 от Кодекса на труда.

Науччете как да приложите правилно промяната с всички детайли и задължения на работодателя с експертния анализ на доц. д-р Андрей Александров - "Електронни документи в трудовото досие на работника или служителя, регистър на заетостта и (единен) електронен трудов запис" - ще го намерите в най-новия брой на списание "Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я" тук >>>

На следващия ден, 31 май, след 17:00 ч., ще бъде спряна и възможността за упълномощаване или преупълномощаване на лица за подаване на уведомления по Кодекса на труда през е-Портала на НАП.

Всички потребители, които към този момент имат достъп или са били упълномощени, автоматично ще получат достъп до новите услуги, свързани с Регистъра на заетостта, без необходимост от нови действия или заявки.

От 1 юни 2025 г. работодателите трябва да изпращат информация за трудовите правоотношения по новите технически изисквания. Същевременно ще има известно забавяне в отразяването на подадените данни – техният статус ще бъде отбелязан като „в процес на обработка“. Новата система ще позволи и достъп до справки за актуалното състояние на служителите, включително пълен преглед на подадените електронни записи.

Източник: Nra.bg

Абонамент за newsletter

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

Коментари

0 Коментари

Внимание: За да публикувате коментар, моля, отговорете правилно на въпроса!

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679