Националната агенция по приходите информира потребителите, че считано от 17.08.2023 г. се променя процесът по приемане и обработка на стандартизирания одиторски файл.
След като потребителите подадат стандартизирания одиторски файл в xml формат, електронната услуга връща на клиента потвърждение за получаване на файла с Вх.№, дата и час на получаване.
След валидиране и обработване на получения чрез е-услугата стандартизиран одиторски файл, клиентът получава съобщение за резултата от обработката.
Ако се установят проблеми, на клиента се изпраща съобщение, в което се описват установените грешки.
Съгласно чл. 102, ал. 4 от ДОПК, клиентът е длъжен в 7-дневен срок да подаде отговарящ на изискванията файл.
Корекция на вече подаден файл може да се извършва само в срока за подаване – до 15-то число на месеца, следващ месеца, за който се отнася файла.
След изтичане на срока за подаване, клиентът може да подава стандартизиран одиторски файл само в случай, че не е подал информация за съответния месец и за съответния електронен магазин.
Източник: nra.bg
След валидиране и обработване на получения чрез е-услугата стандартизиран одиторски файл, клиентът получава съобщение за резултата от обработката.
Ако се установят проблеми, на клиента се изпраща съобщение, в което се описват установените грешки.
Съгласно чл. 102, ал. 4 от ДОПК, клиентът е длъжен в 7-дневен срок да подаде отговарящ на изискванията файл.
Корекция на вече подаден файл може да се извършва само в срока за подаване – до 15-то число на месеца, следващ месеца, за който се отнася файла.
След изтичане на срока за подаване, клиентът може да подава стандартизиран одиторски файл само в случай, че не е подал информация за съответния месец и за съответния електронен магазин.
Източник: nra.bg
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари